• “Mijn PS4 heeft een kapotte HDMI poort”, “Mijn XBOX leest geen schijfjes meer”, “Het draadje van mijn koptelefoon is afgebroken”.

Ja, ook dan kunnen we u helpen. Neem gewoon even contact op, leg het probleem uit en we kunnen in 9 van de 10 gevallen een oplossing aandragen.

  • Lukt het wel eens niet ?

Ja, tuurlijk lukt het ook wel eens niet. Bij waterschade bijvoorbeeld, als het te lang geleden gebeurd is of wanneer er cruciale onderdelen (bijv. de cpu) een kortsluiting hebben. Daarom werken wij ook met No Cure No Pay*; lukt iets onverhoopt niet, dan zijn er geen kosten voor de klant.

  • En onderzoekskosten ? Die vraagt elk ander bedrijf ook, dus jullie zeker ook ?

Nee. Zelfs wanneer u iets binnenbrengt en het blijkt te duur om te laten repareren rekenen we geen onderzoekskosten aan. Dit doen wij nooit en in combinatie met de eerder genoemde No Cure No Pay* is er dus voor de klant nooit het risico dat er betaald moet worden voor ‘niks’.

  • Klinkt allemaal heel mooi, maar ik woon in Lutjebroek en ik kan niet zomaar naar Terneuzen rijden.

Dan kunt u het opsturen, geen probleem. Ons adres is :

All Systems Go – Ooievaar 9 – 4533 EA Terneuzen (NL)

Sluit een briefje bij met uw retouradres en een telefoonnummer/emailadres en een korte beschrijving van het probleem. Sluit ook toegangscodes bij wanneer het een iPhone of iPad betreft, zeker bij datarecovery. We houden u op de hoogte van het verloop. Doorgaans heeft u binnen 5 werkdagen uw toestel terug (mits er geen exotische onderdelen besteld moeten worden).

* Wij vragen om het oude toestel bij ons te laten wanneer het niet meer te repareren blijkt. Op die manier blijft No Cure No Pay voor ons haalbaar en kunnen we sommige onderdelen nog hergebruiken. Wanneer u per se het kapotte toestel terug wilt, dan moeten we helaas wel 35 euro incl. btw voor onderzoek en werkzaamheden vragen.